poniedziałek, 4 czerwca 2012

o portalu cz 2.

posiadając konto na portalu sympatia.pl dowiedziałam się kilku rzeczy. atmosfera jest miła. no ale są pewne reguły. aby kontaktować sie ze wszystkimi trzeba mieć zakupiony pakiet standardowy lub pakiet dla wymagających. jednak pierwszy jak dla mnie troche drogi bo kosztuje aż 17,99 czyli 18 zł to troche sporo jak na moją kieszeń i w sumie szkoda mi kasy wydawać na jakiś tam status. a jeśli nie posiadamy statusu standard no to niestety nie mamy możliwości odpisywania komuś kto go posiada. czyli mój kontakt z innymi ludźmi jest w sumie ograniczony. wczoraj napisał do mnie chłopak który miał właśnie jeden ze statusów i w związku z tym po tym jak mu odpisałam jedną wiadomość kontakt się urwał ale nie dlatego że on nie odpisał tylko ze względu na to iż to ja nie mogłam odpisać.także trochę to lipne. po drugie jeśli nie posiadam któregoś ze statusu a pisze do mnei jakiś natręt nie mogę go zablokować czyli będzie zapychał mi skrzynkę a ja ni mogę nic z tym zrobić chyba że napisze do administratora ale nie wiem czy to skutkuje bo nie musiałam pisać z tego względu że natręt po 10 wiadomościach dał sobie spokój. po trzecie nie mam możliwości zobaczenie kto mnie podglądał tzn niby mam ale zdjęcia sa niewyraźne czyli w sumie nie do końca wiem kto mnie odwiedził. pisza do mnie zazwyczaj starsi faceci coś od 22 do 26 a nawet więcej co mnie trochę czasem niepokoi, ale miłym zaskoczeneim było to że nie wszystkim chodzi o jedno a większości właśnie o poznanie kogoś z kim można fajnie pogadać. zdarzyło się nawet że napisały do mnie dwie dziewczyny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz