sobota, 9 czerwca 2012

Euroo

Euro 2012 opętało cały świat Polskę najbardziej i nie ma się co dziwić. Wielkie mistrzostwa, Wielka piłka i Wielkie emocje. nie ma wątpliwości że to największe wydarzenie piłkarskie dla całego świata ale przede wszystkim w tym roku najbardziej dla polaków podczas których wiele drużyn prezentuje swoje umiejętności piłkarskie , umiejętności które są na najwyższym poziomie. no i oczywiście wielkie emocje które towarzyszą tym wydarzeniom. w moim przypadku emocje ujawniły się juz pierwszego dnia i pomimo że mecze polska-grecja czy czechy-rosja oglądałam w domu to były to bardzo silne emocje.
mimo tego że polska nie wygrała to i tak jestem dumna i szczęśliwa że mogłam oglądać taką gre co prawda w drugiej połowie im nie wyszło trochę ale w pierwszej była rewelacja i nawet się popłakałam jak Tytoń obronił karniaka-niesamowite! dziwi mnie zachowanie kibiców którzy wypowiadali się po meczu że nie są zbytnio zadowoleni no ale to chyba normalne taka natura polaka że nei cieszy się z tego co ma. szkoda mi się zrobiło Wojtka Szczęsnego i nie uważam jak większość że był "słabym ogniwem" to sport zespołowy i cały zespół w drugiej połowie trochę zawalił a on wykazał się wielką odwagą że faulował z pełną świadomością i w ten sposób nie doszło do wygranej grecji.. mam nadzieję że nasi piłkarze pokażą wszystkim tym co nie wierzyli i tym co w nich zwątpili w meczu z rosją jak dużo potrafią. ja wybaczam im ta druga połowę dobrze że nie przegraliśmy i to się liczy,piłka w grze nie możemy się poddawać! piłkarze nie mieli lekko i ciekawa jestem jak by się zachowali ci kibice co sie wypowiadali po meczu czy jakby ich posłać na murawę czy by wygrali. na chłopakach ciążyła ogromna presja a kibice nakręcali się za bardzo no i media tez robiły swoje. trzeba wskoczyć na luz. zapomnieć o tym co było i lecieć dalej!
 
Jeden z najlepszych.

źródło zdjęć :google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz