niedziela, 3 czerwca 2012

nudzi mi się.bardzo. no więc tak siedziałam myślałam że wkrótce być może wyjade do większego miasta gdzie obecnie nie znam zbyt dużo ludzi a nawet wcale.a że wchodząc na swoją pocztę otrzymałam wiadomość zachęcającą do zrobienia sobie konta na sympatia.pl w takim razie to zrobiłam,tak nie wiem co mnie podkusiło,może chęć poznania jakiś nowych ludzi, niekoniecznie płci przeciwnej.!. ale jak już to zrobiłam to pójde w to dalej i zrobie taki mały eksperyment zobaczę ile osób się odezwie i porozmawiam z niektórymi popytam o różne rzeczy między innymi dlaczego założyli to konto czy ze względu takiego jak ja czyli wielkiej nudy czy może w innym celu. przyznam szczerze,że to troche z mojej strony zabawa i nieuczciwe bo w jakiś sposób bedę grała, być może udawała zainteresowaną w przeciwieństwie do kogos kto ma jakieś specjalne powody do posiadania konta na tym portalu. zobaczymy jak to będzie ( i ma jakieś niecne plany). może rzeczywiście poznam jakiś fajnych ludzi. robię to w celu naukowym można powiedzieć.pewnie są jakieś badania odnoszące się do ludzi udzielających się na podobnych portalach ale ja chcę zbadać na własnej skórze jak to działa.
będę zdawała relację na bieżąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz