czwartek, 24 maja 2012

nikt mnie nie czyta buuu.  kurcze może bym coś zaczęła robić pożytecznego bo trochę mi głupio że cały dzień praktycznie nic nie robię o_O. ale już lepsze to niż chodzenie do szkoły. pojechałabym już sobie stąd ale w sumie do końca maja już niedaleko.poczekam,a w tym czasie możne się jakoś ogarnę i zrobię coś twórczego.może zacznę jeździć na rowerze codziennie będę przeżywać jakieś przygody i opisywać je na blogu. pojadę np. do Krakowa albo do Kielc bo to bliżej od miejsca w którym teraz przebywam nie to głupi pomysł raczej.zbyt długo na rowerze nie jeździłam żeby tak od razu takie dystanse pokonywać.
plus : przynajmniej tu mam spokój do soboty bo mieszkam póki co sama. (fuck yeaah.)

                          drugie cudeńko:




 a znalazłam takie zdjęcia w internecie.bardzo przypadły mi do gusty !


okulary  ! dziewczyna też !

buty,spódniczka *_*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz