piątek, 25 maja 2012

jak już wczoraj wspomniałam dziś byłam na zakupach! ale dużo rzeczy nie kupiłam jedynie farbę do włosów garnier (złoty brąz) i teraz nie wiem co z tego wyjdzie.obawiam sie troche tego farbowania ale jak to sie mówi ładnemu we wszystkim ładnie,także tego.. ;D oprócz farby kupiłam ZNOWU lakiery do paznokci i to aż dwa(jak oddadzą mi aparat to wstawię zdjęcie całej kolekcji no a według mnie jest się czym pochwalić). tata przyjechał to i zlew naprawiony !
   aaa ostatnio dużo oglądam występów baletowych żałuje że sama nie uczyłam się od dziecka baletu no ale trudno.rodzice mnie nie zapisali a sama na to wtedy nie wpadłam! w sumie nie lubię dzieci ale jak już będę miała i to np. dziewczynkę to na pewno zapisze ją na lekcje baletu.piękne są takie różne przedstawienia baletowe. z chęcią bym się wybrała na jakieś widowisko oparte właśnie na balecie. mam nadzieję że w nie dalekiej przyszłości będę miała okazję zobaczyć coś takiego. lubię tą delikatność i zmysłowość w ruchu,który opowiada jakąś interesującą historię.

 kilka zdjęć,a co!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz