niedziela, 15 stycznia 2012

ile jestem ci winien.

co ja pacze na te książki jak i tak nic nie wyPacze.. tak jak w 1 poście miałam pewne postanowienie raczej się go nie trzymam opierdalam się na całego.. a matura tuż tuż;d jest lipa jak się paczy nie mam nic co do 100dn która się zbliża nieuchronnie juz za 2 tyg ;] ani partnera ni butów ani żadnego pomysłu na makijaż czy fryzurę.
   z innej beczki coraz częściej się zastanawiam nad tym jak się zmieniłam przez 2 lata i stwierdzam ze to niesamowite jak ludzie potrafią zmienić człowieka szczególnie na złe. mam nadzieje że znajdę w przyszłości osobę która zmieni mnie na tą lepsza stronę. poza tym chyba powinnam żyć w czasach dwudziestolecia międzywojennego nie nadaje się do dzisiejszego świata i do ludzi bez żadnych wartości.
                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz