poniedziałek, 7 listopada 2011

live?

ostatnio dużo myśle o swoim życiu i dochodze do wniosku,że jest ono jednym słowem beznadziejnie . męczy mnie codzienna rutyna. chciałabym być człowiekiem w pełni wolnym wyjechać gdzies w jakąkolwiek strone i oderwać się od tego życia.chciałabym zrobić coś co mnie zadowoli,cokolwiek. mam dość tego wszystkiego co mnie ogranicza szkoly,tego miasta i wszystkiego dookoła. to przykre że nie moge zostawić tego w jednej chwili i iść jak najdalej stad... to bardzo przykre że nie jestem człowiekiem WONYM i musze powielać czyjeś życie,życie kogoś kto żył w ten sposób jakiś czas temu a może właśnie nadal tak żyje..

http://www.youtube.com/watch?v=TjYjKNGt18k ^^

2 komentarze:

  1. Mam to samo ;/ ostatnie dni to dla mnie koszmar pod każdym względem.. jest mi strasznie cięzko na sercu,z myślalmi. A na dodatek wszystko mnie nudzi. ehh ale co poradzic

    OdpowiedzUsuń