poniedziałek, 27 sierpnia 2012

stylizejszon

cześć co u Was ludzie? ja w sobote byłam na weselu było całkiem całkiem poza tym że chłopak który mnie zaprosił ciągle chciał tańczyć i to mnie wkurzało bo mi się nie chciało xd poza tym teraz po tych tańcach mnie boli ręka i biodro bo tak mną rzucał...
miałam na sobie sukienkę koronkową zakupioną  w zwykłym sklepie z ubraniami i zapłaciłam za nią 40 zł ale mozna ją tez kupić na allegro za około 45 plus przesyłka. piękna sukienka ale troche nie zawiodła bo zaczęły wychodzić z niej gumki z których jest wykonana ale póki co nie ma jeszcze dziury.

przód
tył /troche inny kolor wyszedł ale cała sukienka była takiego koloru jak pierwsze zdjęcie
buty/torebka i zegarek mój nowy! /wzorek sukienki ;D

19 komentarzy:

  1. widziałam podobną sukienkę, tylko czerwoną ;) tez była cudna :p

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna sukienka :)
    jakiś rozrywkowy chłopak

    OdpowiedzUsuń
  3. SUKIENKA ŚLICZNA, NA PEWNO PIĘKNIE W NIEJ WYGLĄDALAŚ!

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek <3
    Ale przynajmniej się pobawiłaś na weselu ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie.. najgorsze są te gumki.. po jakimś czasie nie da się jej już ubrać bo będzie wyglądać jak wyglądać.. a są śliczne więc urzekają na pewno :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta koronkowa sukienka <3

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna sukienka:)
    obserwuję i komentuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam koronki ;)

    zapraszam do siebie, może Ci się coś spodoba i zaobserwujesz?:
    www.breatheliffe.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka ooch <3

    torebka mega ! :D
    ty śliczna :)

    OdpowiedzUsuń