czwartek, 14 czerwca 2012

oglądałam dzisiaj kilka wywiadów z piłkarzami właściwie z dwoma bo dziś oblężenie jakieś i jestem troche zdziwiona niektórymi wypowiedziami dziennikarzy. wkurzam się tez jeśli chodzi o wyznaczanie tych "niby " bohaterów narodowych bez kitu ale jak ktoś jednego dnia mówi że ledwo co zespół polski daje rade a po zwycięstwie nagle zmienia zdanie i mówi o jak wspaniale to mam wielka ochotę temu komuś walnąć lub jeśli tyczy sie to dziennikarzy wyrzucić telewizor przez okno. ja rozumiem to że dziennikarze czasem musza podgrzewać atmosferę ale jak któryś czasem cos powie to głowa mała.
jeśli chodzi o bohaterów to co to wgl za nawyk ostatnio z wyznaczaniem "bohatera". kurde wynik meczu nie zależy od jednego zawodnika tylko od całej drużyny.!! więc nie ma co odznaczać jednego zawodnika..
krytyka juz poszła to teraz coś miłego-  wiedziałam że nie przegrają z Rosją! :D
poza tym nie mam pomysłu co dalej napisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz