poniedziałek, 25 czerwca 2012

lato część 2

ostatnio były ubrania dzisiaj może coś o butach na lato! w tym roku mamy bardzo duży wybór.
nie przedstawię wszystkich jakie są dostępne bo bym musiała pisać tego posta chyba przez tydzień ale kilka propozycji godnych uwagi pokaże.
kolekcja Mohito ceny od 39.99 do 1169.00 zł
kolekcja Zara, ceny od 349,00 do169,00
H&M,ceny 39,99 do 129,90
moim faworytem są buty z H&M nie tylko ze względu na cene ale też jest bardzo duży wybór. poza tymi markami można a właściwie trzeba wymienić New Look,Reserved,CCC lub Aldo.
zanim jedak wybierzecie się po zakup super drogich butów polecam odwiedzenie miejskiego bazaru w którym bardzo często można spotkać identyczne buty do tych firmowych a tańsze o polowe.

21 komentarzy:

  1. jak się chce coś kupować, to oczopląsu można dostać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładniej dlatego ostatnio unikam zbyt długiego przebywania w galeriach handlowych bo bym chyba zbankrutowała :)

      Usuń
  2. Kocham buty!!!
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym roku jest tyle pięknych butów w sieciówkach, że głowa mała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gdybym miala kupic wszystkie buty, ktore mi sie podobaja, to musialabym specjalne mieszkanie do nich kupic :P
    ja Rihanne cenie za caloksztalt i kocham jej pomyslowosc, jej styl i wyglad zawsze do mnie przemawialy, ale kazdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez uwielbiam buty a tym roku ochchchh jakis wysyp ....... obserwujemy? pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre widzę, że są fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłabym mieć wszystkie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to bym wszystkie najchętniej kupiła, butów nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie dla mnie h&m też wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są świetne i wszystkie mogły być moje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAPRASZAM NA ROZDANIE :) http://nikivonmakeup.blogspot.com/2012/06/kolejne-rozdanie-u-niki-von-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  12. poluję na jakieś koturny, które w końcu będą na mnie leżeć idealnie! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero jakby nie patrzeć początek lata także głowa do góry na pewno coś znajdziesz :)

      Usuń