środa, 30 maja 2012

marzenia.

 dzisiejsza notkę poświęcę tematowi dotyczącemu marzeń. każdy człowiek ma różne marzenia, może mieć kilka marzeń a może mieć jedno które jest dla niego najważniejsze.np bezdomny który ma marzenie zobaczyć swoją córkę której nie widział z 30 lat ponieważ żona go zostawiła i od tamtej pory nie ma możliwości kontaktu z rodziną, albo dziecko które marzy o rodzeństwie lub o zwykłej zabawce. ja należę do osób które mają kilka marzeń. podobno nie należy mówić o swoich marzeniach bo się nie spełnią. ale jaką mamy pewność,że się spełnią jeśli nie będziemy o nich mówić np. swoim znajomym.? no właśnie, ja postanowiłam że wam opowiem o niektórych swoich marzeniach, ponieważ nie jestem osobą przesądną i nie wierze,że jeśli coś komuś powiem w tym temacie to się nie spełni. jakiś czas temu zobaczyłam spadającą gwiazdę no i od dziecka myślałam że życzenie jakie sobie pomyśle się spełni bo mi tak wszyscy mówili.jednak po jakimś czasie od momentu spadającej gwiazdy okazało się że moje życzenie/marzenie się nie spełniło mimo że nikomu nie powiedziałam o tym co sobie zażyczyłam(i może to był błąd) .ale to nie ważne to tylko takie porównanie.podsumowując całą historię nie koniecznie spadająca gwiazda spełni nasze życzenia, tak samo jak pomyślenie sobie go i nie mówienie o nim je spełni. ja mam kilka marzeń i nie wszystkie dotyczą rzeczy materialnych, ale za dużo bym musiała pisać żeby przedstawić wszystkie dlatego dziś opiszę tylko niektóre.
 po pierwsze jednym z moich marzeń jest podróż dookoła świata. chciałabym zobaczyć wiele nowych,ciekawych miejsc,poznać kulturę mieszkańców tych obszarów czy też ich sztukę kulinarną i chciałabym zobaczyć to na własne oczy a nie za pośrednictwem telewizji czy z innych dostępnych źródeł. bo mimo wszystko nic nie zastąpi atmosfery i klimatu danego miejsca tak jak obecność w nim.
po drugie jednym z moich ulubionych zajęć jest fotografowanie niestety nie mam zbyt dobrego sprzętu dlatego moim drugim marzeniem jest zakup jakiegoś dobrego aparatu fotograficznego.
chciałabym także mieć świetną pracę. własne mieszkanie i wiele,wiele innych rzeczy ale to są drobnostki w porównaniu z osobami którzy chcieliby być zdrowi lub chcieliby w końcu zobaczyć swoją rodzinę.
na koniec chciałabym żyć z całych sił i życzę wszystkim tego samego.
  życie jest straszne; jest tyle pięknych miejsc na świecie,a czasami tak mało czasu i możliwości żeby je zobaczyć.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz